掃呢頁CODE去手機

2020年3月13日 星期五

廖碧兒:五日內兩度變樣 廖碧兒惹變臉疑雲 #廖碧兒

可唔可以講話女大18變?現年41歲廖碧兒(Bernice)由幕前轉做商界女強人,將紅酒生意搞得有聲有色,經常香港同加拿大兩邊飛,不過佢都唔想令喜歡佢嘅 ...




可唔可以講話女大18變?


現年41歲廖碧兒(Bernice)由幕前轉做商界女強人,將紅酒生意搞得有聲有色,經常香港同加拿大兩邊飛,不過佢都唔想令喜歡佢嘅粉絲失望,閒時抽空返港拍攝ViuTV劇集同埋經常將靚相上載到社交網,慰勞一班粉絲。


不過最近Bernice喺3.8婦女節上載嘅雪地新相就惹來變臉疑雲,戴住冷帽嘅佢,真係差啲認唔出佢係廖碧兒,有啲角度睇仲有啲似張寶兒添。隨後幾日Bernice都有陸續上載新相,但又變番做廖碧兒,咁可能婦女節當日P圖重手咗少少,不過到咗今日廖碧兒張相又變咗鄭希怡同霍汶希嘅混合體,再度惹來變臉疑雲,其實應該都係角度問題啫,大家無謂再作揣測喇!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!