掃呢頁CODE去手機

2020年3月8日 星期日

李佳芯:【潮戴眼鏡防飛沫】四眼「靚」妹同你數! #李佳芯

戴眼鏡都可以Keep住靚嘅!唔少人都覺得戴隱形眼鏡好過戴眼鏡,一嚟四眼予人傻氣感覺,二嚟好似唔太方便,不過新冠肺炎繼續擴散全球,早前就有專家話戴眼鏡可 ...




戴眼鏡都可以Keep住靚嘅!


唔少人都覺得戴隱形眼鏡好過戴眼鏡,一嚟四眼予人傻氣感覺,二嚟好似唔太方便,不過新冠肺炎繼續擴散全球,早前就有專家話戴眼鏡可以減低飛沫傳播感染機會,其實戴眼鏡都可以Keep住靚,等小編同你細數圈中四眼「靚」妹


潮流興幼邊大框眼鏡,視后李佳芯BB就完美試範,仲帶點復古味道!轉戴黑框眼鏡一樣得,即刻斯文晒!


另一視后佘詩曼私下就成日戴眼鏡,雖然已經44歲,但戴上眼鏡後即刻減齡,少女味返晒嚟呀!


咪神高海寧(高Ling)早前同男神張智霖合作時,就扮演飯傻大姐,戴上圓框眼鏡同紮埋噴泉頭,傻氣得嚟不失可愛,相信如果真係以呢個Look行出街都得啫!


而以為人母嘅「長腳蟹」呂慧儀、岑麗香同人妻黃翠如都唔例外,放假都要畀對眼抖吓呀嘛!


喺台灣方面,「可愛教主」楊丞琳雖然已經結咗婚,但係Keep住童顏,仲不時戴上唔同眼鏡襯衫,無論女人味定𡃁妹味,戴副眼鏡就搞掂晒!仲有林依晨,就算淡妝上陣,加咗眼鏡之後立即出得街!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!