掃呢頁CODE去手機

2020年3月6日 星期五

鄭子邦:姚子羚舊愛 鄭子邦派防疫物資撐的士司機 #姚子羚 #鄭子邦

鄭子邦經營的士生意多年。藝人姚子羚舊愛鄭子邦經營的士生意多年,在新冠肺炎疫情下,的士司機首當其衝,早前他主動向同業派發防疫物資,在社交網發文:「希望多 ...




鄭子邦經營的士生意多年。


藝人姚子羚舊愛鄭子邦經營的士生意多年,在新冠肺炎疫情下,的士司機首當其衝,早前他主動向同業派發防疫物資,在社交網發文:「希望多啲司機清潔和開工,確保市民司機安全。」


他出動給司機派消毒酒精,他説:「有個車主好好,贊助啲酒精搓手液畀我派畀啲司機,希望佢哋安全啲,做多啲生意。(司機買防疫物品嘅錢都緊絀?)都係,老實講都要做番啲嘢保障佢哋,幫你開工,我覺得係賣命㗎!(少咗司機?)五、六十歲司機屋企有孫嘅,唔想影響到屋企,或者仔女叫佢唔好開工、轉行都有,係少咗好多。」


他直言行業生意好一般,齊齊捱,唯一做到是派些防疫物資作支持,問會否繼續派?他說:「會,希望疫情快啲冇,唔使再派,將來疫情過後,大家個人衞生都提高咗。(有車冇人揸你揸?)我隻手揸唔到咁多車,希望個個搵到食。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!