掃呢頁CODE去手機

2020年3月22日 星期日

新冠肺炎:《變形金剛》女星新冠肺炎喪父 #變形金剛 #金剛

《變形金剛:殲滅世紀》女星SophiaMyles因新冠肺炎喪父。參演2014年電影《變形金剛:殲滅世紀》(Transformers:AgeofExti ...




《變形金剛:殲滅世紀》女星Sophia Myles因新冠肺炎喪父。


參演2014年電影《變形金剛:殲滅世紀》(Transformers: Age of Extinction)的40歲女星Sophia Myles,於社交網站Twitter宣布父親Peter因新冠肺炎病逝,終年67歲。


她周六上載自己到醫院探望病床上的父親的照片,她戴上眼罩、面罩與手套,撫摸駁著呼吸器、雙眼閉上的父親的頭髮,留言表示:「尋日我踏上探望父親嘅旅程。呢個就係新冠肺炎嘅殘酷現實。」


幾小時後,Sophia父親離世,她於Twitter宣布:「安息吧Peter Myles。我親愛嘅父親幾小時前離開咗。帶走佢嘅係新冠病毒。」截至周六早上,英國已有233宗新冠肺炎死亡病例。


Sophia於2018年公開父親患上柏金遜症,亦有其他健康問題。


Sophia除參演《變形金剛》第4集,亦曾參演電影《妖夜尋狼》(Underworld)與電視劇《異世奇人》(Doctor Who)。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!