掃呢頁CODE去手機

2020年3月6日 星期五

梁小冰:結婚廿年 梁小冰晒婚照慶祝:一切仍然很美 #梁小冰

好似童話公主同王子咁。藝人梁小冰同老公陳嘉輝結婚廿周年,小冰喺社交網晒出廿年前的結婚照,留言話:「一切仍然很美,Happy20thWeddingAnn ...




好似童話公主同王子咁。


藝人梁小冰同老公陳嘉輝結婚廿周年,小冰喺社交網晒出廿年前的結婚照,留言話:「一切仍然很美,Happy 20th Wedding Anniversary」 雖然已經老夫老妻,​​​​但依然恩愛如昔。


陳嘉輝與梁小冰於1992年因劇集《兄兄我我》結緣而相戀,兩人於2000年結束8年愛情長跑步入禮堂,當年的陳嘉輝青靚白淨相當靚仔,而小冰就穿上宮廷風婚紗,兩人似足童話中的王子同公主。婚後誕下仔仔陳洋溢(Lewis),今年已經12歲,陳嘉輝為了多啲時間照顧家人。以50歲之齡回歸TVB拍攝處境劇《愛.回家之開心速遞》,飾演朱展角色,小冰更不時在社交平台分享長腿靚相,50歲的她保養得宜,難怪老公陳嘉輝咁錫老婆啦。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!