掃呢頁CODE去手機

2020年3月16日 星期一

【慶餘年】張若昀宣布造人成功 為寵妻種櫻桃樹令網友淪陷 #張若昀 #慶餘年

31歲張若昀去年6月與拍拖9年嘅唐藝昕拉埋天窗,並於愛爾蘭舉行婚禮,成功娶得「備忘錄女孩」,唔少網民都替張若昀高興。同年12月,唐藝昕被發現與父母在三 ...






31歲張若昀去年6月與拍拖9年嘅唐藝昕拉埋天窗,並於愛爾蘭舉行婚禮,成功娶得「備忘錄女孩」,唔少網民都替張若昀高興。同年12月,唐藝昕被發現與父母在三亞渡假,不過由於唐藝昕腹部明顯隆起,因而傳出懷孕之說,有媒體求證張若昀時,佢當時就話:「我們每天都有好消息。」並指唐藝昕因為「吃胖了」所以先會令大家誤會有咗。

自從懷孕消息傳出後,唐藝昕一直未有公開露面。直到今日佢同張若昀由三亞返回北京時,腹部依然係隆起,由步出機場到上車,張若昀全程細心照顧。內地媒體再次向唐藝昕求證,工作人員先係以「信訊唔好」為理由收線。但好快唐藝昕就喺微博發文表示「感謝大家的關心,確實是有好消息了。」並不忘提醒大家喺疫情期間要注意防護,而張若昀亦隨後轉發了老婆嘅報喜文章,並且表示「感謝關心」,一如以往嘅低調。

唐藝昕證實陀B後,網民都即時送上祝福,更有網民指如果係陀女B的話,小名應該會係小櫻桃。事關張若昀曾在綜藝節目中講過,因為唐藝昕鍾意食櫻桃,所以決定喺自己屋企後花園種櫻桃,而最後更發展出一個小櫻桃樹林,每年產量逾500斤!難怪唐藝昕曾經話過「有了男朋友就什麼都有了」。


來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!