掃呢頁CODE去手機

2020年3月3日 星期二

李施嬅:【就癲】李施嬅加國小鎮隔離 十幾日冇見人 #李施嬅 #李詩韻

各地物質短缺,李施嬅身在彼邦難免徬徨!新冠肺炎陰霾籠罩全球,不少國家出現撲物資潮,藝人李施嬅正身在加拿大預備拍攝劇集《血與水》(Blood&Water ...




各地物質短缺,李施嬅身在彼邦難免徬徨!


新冠肺炎陰霾籠罩全球,不少國家出現撲物資潮,藝人李施嬅正身在加拿大預備拍攝劇集《血與水》(Blood & Water)新一季的李施嬅,當地出現撲物資的問題,因近日加拿大鬧搶購荒,當地不少市民湧去超市搶購日用品,一些大型超市的油、米、麵貨架幾乎全被掃光!所幸她身處的小鎮地處偏僻,人煙稀少,故鎮上物資暫時仍能應付。由於香港疫情肆虐,今次孭重飛擔正的她為確保《血》劇如期開工,她早前到埗後即自發地前住拍攝場地的偏僻小鎮作家居隔離,連居在加拿大的家人也沒有前往探望,她說:「加拿大冇要求香港人過嚟要家居隔離,劇組亦冇要求,係我自發咁做,喺呢啲高危時間做好自己先,但係因為要開工,只係能夠隔離12日,盡量做」


悶到嘔


她又坦言「閉關」的日子相當難捱,每日在住所刨劇本、做GYM、煲劇、煮飯,除了必要時外出購買食物,其餘時間也做「宅女」,12日以來少有與人接觸,她笑說:「自己都估唔到,原來十幾日冇乜見人、見唔到朋友、屋企人係好悶、好無聊,真係悶到嘔,我就嚟悶到癲喇!哈哈。」昨日,她正式「出關」開工拍劇,並表示也會保持警覺性做足防疫,她說:「呢邊疫情數字唔算好多,暫時氣氛唔算好緊張,但開工時大家會盡量保持距離,其實真係覺得香港人好好,大家經過沙士,今次面對疫情都好謹慎!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!