掃呢頁CODE去手機

2020年3月24日 星期二

【馬明贈興】生日睇物理治療 蕭正楠提翠如即刻笑晒 #蕭正楠 #馬國明 #馬明 #黃翠如

蕭正楠一提老婆就甜晒。
【馬明贈興】生日睇物理治療蕭正楠提翠如即刻笑晒蕭正楠一提老婆就甜晒。昨日43歲牛日的的蕭正楠今日為新劇《一笑渡凡間》開工,他說沒有特別慶祝,因日前開工 ...




【馬明贈興】生日睇物理治療 蕭正楠提翠如即刻笑晒

蕭正楠一提老婆就甜晒。



昨日43歲牛日的的蕭正楠今日為新劇《一笑渡凡間》開工,他說沒有特別慶祝,因日前開工拗柴,太太黃翠如帶他看物理治療,翠如亦照顧周到為他捽藥油。追問有沒有幫他沖涼?他笑笑口說不需要,因腳部可以濕水。提到他與翠如在社交平台放閃,翠如的留言好sweet,他笑指翠如一年都有一次,翠如更下廚煮拉麵給他吃。問有沒有食到肚痛?他用手按着肚說不知幾好味。

馬明祝壽星大紅大紫,他日若然唔掂都有個靠山。
馬明祝壽星大紅大紫,他日若然唔掂都有個靠山。

訪問期間,馬國明剛經過指阿蕭生日放假好sweet,合照時馬明又讚他靚仔,並祝他大紅大紫,笑言若將來經濟拮据要他幫手。阿蕭解釋因劇集開廠前要消毒所以放假,生日願望是疫情盡快過去,因為他有朋友開餐廳叫苦連天,不希望朋友因此而執笠。至於他的漢堡包店生意,他稱去年已沒做,現專心做好手上的工作。問他是否暫停造人?他笑言招呼觀眾較緊要,疫情下大家不出街好悶,所以要拍更多好劇。




鍾意就快D Share啦!