掃呢頁CODE去手機

2020年3月4日 星期三

江嘉敏:江嘉敏內斂唔攸主動 車婉婉:要人信先得! #江嘉敏 #車婉婉

係囉,要有人信先得㗎!無綫新劇《食腦喪B》演員何廣沛、江嘉敏與車婉婉在大坑拍攝外景。劇情拍攝到江嘉敏踩着單車與在路邊彈着結他的何廣沛浪漫邂逅事,而飾演 ...




係囉,要有人信先得㗎!


無綫新劇《食腦喪B》演員何廣沛、江嘉敏與車婉婉在大坑拍攝外景。劇情拍攝到江嘉敏踩着單車與在路邊彈着結他的何廣沛浪漫邂逅事,而飾演江嘉嘉敏媽媽的車婉婉則開通地鼓勵女兒主動出擊溝仔。


何廣沛笑問江嘉敏現實中可試過主動出擊追男仔?她笑說:「我咁大個人都未試主動出擊囉,個人比較內斂。」車婉婉則取笑說:「要人信先得㗎,所以你演技好好。」


問到何廣沛是否多女仔追求?他說:「愛情係雙方面,我又冇江嘉敏咁幸福都係畀人追,我就一半一半啦,都係送吓嘢食、朱古力畀我咁囉。」江嘉敏笑說:「我都唔係好多啫,咁讀書嗰陣一定有收過情信,都好sweet嘅。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!