掃呢頁CODE去手機

2020年3月9日 星期一

岑麗香:極速歸位!岑麗香拍劇最大壓力係… #岑麗香

岑麗香「復出」拍劇最大壓力係…藝人岑麗香榮升媽媽後復出拍攝無綫新劇《BB大晒》,她在將軍澳電視城為新劇拜神。香香笑指並非久休復出,這段期間做媽媽是另一 ...




岑麗香「復出」拍劇最大壓力係…


藝人岑麗香榮升媽媽後復出拍攝無綫新劇《BB大晒》,她在將軍澳電視城為新劇拜神。香香笑指並非久休復出,這段期間做媽媽是另一個身份。她對上一次拍劇已經要數到《果欄中的江湖大嫂》,她說:「好有新鮮感,開咗工3日,已經回復番工作狀態,最大壓力係背中文,試過將一家三口講咗做『一三家口』,哈哈。」


被問到開工時會否掛住兒子?她說:「會,不過決定接拍前已跟同家人商量好,佢哋都好鼓勵同支持,仲哋仲幫手湊。好幸運囝囝好乖,咩人都黐,所以暫時都ok,老公強強都付出好多。」 香香兒子12日一歲生日,她坦言已經向劇組請假,與家人一吃飯慶祝,笑說:「如果囝囝第一個生日我唔能夠同佢慶祝,我會後悔一世。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!