掃呢頁CODE去手機

2020年3月14日 星期六

傅嘉莉:朋友嘅朋友確診!傅嘉莉開始覺得殺埋身 #傅嘉莉

傅嘉莉話開始覺得疫情好近!藝人傅嘉莉、謝東閔、鍾晴及潘梓鋒等,下午現身元州邨,向保安人員及清潔工友派發防疫用品。由於元州邨曾發生確診個案,一眾藝人無懼 ...




傅嘉莉話開始覺得疫情好近!


藝人傅嘉莉、謝東閔、鍾晴及潘梓鋒等,下午現身元州邨,向保安人員及清潔工友派發防疫用品。由於元州邨曾發生確診個案,一眾藝人無懼「險境」幫人,謝東閔坦言:「冇得擔心,希望幫到有需要人士,佢哋都喺高危工作嘅地方。」他又呼籲大家要關注落後地區的疫情:「依家連非洲都確診,當地醫院可能物資唔係咁充足,希望大家可以嘅話都幫吓手。」


傅嘉莉則透露朋友的朋友於英國確診,目前正隔離:「開始覺得(疫情)好近咁。」她與謝東閔都不諱言疫情令收入大減,傅嘉莉直言:「《包青天再起風雲》同《大醬園》推出後,一單job都冇,呢啲情形以前真係未試過!」


謝東閔則覺得收入驟減是「大圍事」,且正能量謂:「做人點都有高有低,一齊捱過就得。」他又指自己刻下除做足防疫工夫外,平日keep住運動強身健體:「不過去做gym就要特別注意,入去要先用搓手液消毒,舉啞鈴時雙手千祈唔好接觸自己五官,做完我一定換全新口罩。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!