掃呢頁CODE去手機

2020年3月21日 星期六

【武漢肺炎】《上氣》因疫情全面停拍 偉仔選擇留澳洲滑浪 #《上氣》 #偉仔 #新型肺炎 #梁朝偉 #武漢肺炎

武漢肺炎全球爆發,澳洲確診人數已過千,死亡人數7人,當地政府宣佈所有入境的外籍旅客須自我隔離14天,而且不排除封城。正身在澳洲拍攝西片《上氣》的梁朝偉 ...




武漢肺炎全球爆發,澳洲確診人數已過千,死亡人數7人,當地政府宣佈所有入境的外籍旅客須自我隔離14天,而且不排除封城。正身在澳洲拍攝西片《上氣》的梁朝偉,上周《上氣》因一位製片的朋友確診了,該名製片人的朋友為安全起見,決定暫時停工,自我隔離。而這兩日《上氣》因應當地疫情不斷擴散,電影公司通知所有拍攝全部暫停,梁朝偉雖然不用開工,但他沒有回香港,繼續留在澳洲休息。

《蘋果》記者致電劉嘉玲,她表示:「而家因疫情變化,戲組全部停工,但偉仔選擇唔返嚟喇!因為返嚟要隔離14日,到電影公司通知要開工時,去到澳洲又要隔離14日,所以佢寧願喺嗰邊等復工好過,佢喺嗰邊都唔悶架,可以去滑浪,行山,去啲大自然地方。」

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

嘉玲指偉仔的西片因疫情要停工,但他選擇留在澳洲休息。(互聯網圖片)


偉仔在澳洲期間,天天戴住口罩保護自己。(互聯網圖片)



鍾意就快D Share啦!