掃呢頁CODE去手機

2020年3月10日 星期二

【頭條獨家】《法證》獲讚努力冇白費 湯洛雯感動到喊 #湯洛雯

受疫情影響,靚湯透露主演的古裝新劇《一笑渡凡間》都要延期開拍。
【頭條獨家】《法證》獲讚努力冇白費湯洛雯感動到喊受疫情影響,靚湯透露主演的古裝新劇《一笑渡凡間》都要延期開拍。湯洛雯去年臨時頂替黃心穎演出《法證先鋒I ...




《法證》獲讚努力冇白費湯洛雯感動到喊受疫情影響,靚湯透露主演的古裝新劇《一笑渡凡間》都要延期開拍。湯洛雯去年臨時頂替黃心穎演出《法證先鋒I ...




【頭條獨家】《法證》獲讚努力冇白費 湯洛雯感動到喊

受疫情影響,靚湯透露主演的古裝新劇《一笑渡凡間》都要延期開拍。

湯洛雯去年臨時頂替黃心穎演出《法證先鋒IV》的記者「徐意」,更要極速用一個月補拍全部戲份,她坦承當時壓力真係超級大,冇得瞓又食唔到嘢,一樣減唔到磅肥住拍。現在劇集首周7天跨平台總收視35.7點,有好成績靚湯當然興奮,睇到網友評價,更令她覺得努力沒白費,訪問時愈講愈感動搞到想喊,佢話經歷過這次覺得自己升咗呢,以後演出上有更大挑戰都唔會驚。撰文:杜淑霞 攝影:梁志明 髮型:Zap Tang@Essensuals.hk

提到努力獲得網友認同,靚湯忍唔住哽咽。
提到努力獲得網友認同,靚湯忍唔住哽咽。
角色「徐意」拼搏一面,靚湯覺得同自己最相似。

角色「徐意」拼搏一面,靚湯覺得同自己最相似。



靚湯自爆原來最初唔敢睇該劇,因好驚自己演得唔好,反而是網友在她社交平台留言,才令她放心去睇,「第一集我係唔敢睇,驚自己做唔好,後尾啲網友留言話OK,我先夠膽去睇。」她又感激網友給予好多正面評價,「好多話我演得好自然,話我進步咗好多,叫我加油努力,係啲好簡單正面嘅鼓勵,但呢啲每個鼓勵我都有睇,每個鼓勵都入咗心,因為拍嗰陣(忍唔住哽咽)有啲辛苦嘅,網民真係感受到你有努力過,努力冇白費,係好窩心!」

劇中靚湯和黃浩然對手戲最多,對方更經常提點她。

劇中靚湯和黃浩然對手戲最多,對方更經常提點她。
靚湯大讚譚俊彥拍攝時為幫她放鬆,經常講爛gag。

靚湯大讚譚俊彥拍攝時為幫她放鬆,經常講爛gag。



感激黃浩然相助

回想拍攝過程,靚湯亦認為是自己入行以來最大考驗,「今次要突然之間入劇組,要同佢哋好熟絡,但佢哋已經演過一次,其實嗰陣係硬住頭皮,因為我係第一次同(黃)浩然同阿Shaun(譚俊彥)合作,好驚搞到佢哋NG,所以壓力好大。另外,監製落咗命令要減肥,拍緊時休息時間已經冇乜,再加埋又要減肥,再加埋個劇本係要一字不漏背好似日日大考咁,嗰時壓力係入行以嚟最大。」不過,成功跨過這難關,令靚湯信心大增,「拍完之後自己好似速成班,覺得自己好似跳咗級,我可以接受啲更高嘅挑戰。」靚湯又話要特別多謝黃浩然這個好拍檔,「我哋台灣出外景前,其實佢已經去過一次,之前佢同小青姐(監製)話同阿湯圍讀多次,等去到台灣得心應手啲,佢要專登返嚟幫我圍讀,大家都真係好錫我。」

上月初靚湯跟家人、高海寧和朋友去日本玩,當地疫情還未嚴重。

上月初靚湯跟家人、高海寧和朋友去日本玩,當地疫情還未嚴重。

鍾意就快D Share啦!