掃呢頁CODE去手機

2020年3月17日 星期二

陳柏宇:陳柏宇豪宅曝光 主人房竟然細到得張床 #陳柏宇

陳柏宇搬咗屋呀!歌手陳柏宇(Jason)近日租住九龍區一間逾千呎豪宅,老婆符曉薇(Leanne)為滿足眾Fans參觀心願,特意拍攝一條20多分鐘的Ho ...




陳柏宇搬咗屋呀!


歌手陳柏宇(Jason)近日租住九龍區一間逾千呎豪宅,老婆符曉薇(Leanne)為滿足眾Fans參觀心願,特意拍攝一條20多分鐘的House Tour,大方走勻新屋每個角落「攤開肚皮」作詳盡介紹!全屋共有四間房及四個露台,Jason將客飯廳合併,寬敞空間讓愛女Abigail及多隻寵物走動,落地大窗面向大草地,令人心曠神怡。


講到Fans最為好奇的租金價錢,兩公婆守口如瓶:「價錢適中、合理,遇到個好業主,屋入面啲傢俬大多數都係上網買,都有分享買啲平、靚、正傢俬。」片段意外踢爆Jason的「秘密」,原來他鍾意住最細的一間房,連工人房都不如:「兩公婆住,喺間房唔會搞其他嘢而嘈到另一半,唔想一個瞓緊覺、一個就起身整嘢。Abi間房就係最大,但暫時做咗玩具房。」


赤裸裸公開屋內間隔,問到可會覺得冇私隱?Leanne卻指開心Share仲開心:「都唔會冇咩私隱,有人係鍾意私隱度高啲,我哋兩個鍾意Share開心嘢,當分享幾好玩,互動吓幾開心,無聊又可以開Live打發時間,係啲Fans知我有拍開片先叫我拍呢條片,係懷孕之後停拍咗,最近會再重拾番,仲諗住同Jason一齊開Channel。」


問到可會考慮置業?陳氏夫婦異口同聲指現階段以租樓為主:「樓市太貴,鍾意住寬敞啲嘅屋都係未有能力買到,租就OK,要置業都想返加拿大,覺得喺香港租樓同買樓價錢唔成正比,租樓用5位數字就可以住到差唔多半億嘅樓,或者遲啲等個市好啲就可能會買。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!