掃呢頁CODE去手機

2020年3月11日 星期三

【齊心抗疫】鄭中基為基層撲口罩搓手液 交社福機構送贈獨居長者 #鄭中基

▲為基層馬不停蹄撲口罩,鄭中基親自監場分裝物資。面對近月爆發的新冠肺炎,全城齊心抗疫,有能之士都希望能夠盡力幫助有需要人士。鄭中基繼日前48歲生日時大 ...




為基層馬不停蹄撲口罩,鄭中基親自監場分裝物資。



面對近月爆發的新冠肺炎,全城齊心抗疫,有能之士都希望能夠盡力幫助有需要人士。鄭中基繼日前48歲生日時大曬抗疫用品,表示願望是把這些「祝福」分享,今日鄭中基再度更新近況,在社交平台透露近日努力為基層搜羅抗疫物資、親自監工,希望能夠幫忙更多有需要人士。

鄭中基今日中午更新其Facebook,分享一張與公司員工分裝口罩的照片,並寫道:

早排過年時見到啲老人家凍住排隊買口罩,仲要未必買到,真係好心噏。啲獨居長者冇口罩又點落街買餸呢?基層市民手停口停,每日都要返工,但公司又未必提供到足夠口罩同搓手液,其實佢哋仲危險。所以就叫同事幫手搵防疫物資,希望幫到幾多得幾多。

呢幾個星期馬不停蹄,採購、QC、包裝、聯絡機構、送貨,要感謝我啲同事同一眾幫過我哋嘅機動好友,辛苦你哋

稍後再介紹合作嘅兩間慈善機構,希望大家都多啲留意社會上需要被幫助嘅人士

鄭中基展示口罩搓手液過生日,詳情請看:http://bit.ly/336uS84​​​​​​​

親自監場看著員工重新包裝口罩等物資。(Facebook圖片)

鄭中基分享相中可見,員工們均戴上口罩及手套把多盒口罩分裝成小包、方便分發,在旁監工的鄭中基則未有任何防護裝備。

有網民提醒:「暴龍哥雖然唔洗落手做,但都帶返個口罩,同手套,睇落都衛生啲。」大部份網民都感謝他為基層出心出力。

古天樂即撲二萬個口罩助老弱解困,詳情請睇:http://bit.ly/2wwAwUZ​​​​​​​

日前生日,鄭中基與「口罩山」的合照。(Facebook圖片)

其實早於前日(3月9日)、其48歲生日當天,鄭中基已曾在社交網站發放與大批口罩及搓手液的照片,並表示希望將自己收到的祝福分享出去。大批口罩的上方插著「百毒不侵」的牌子,令「口罩山」看起來像生日蛋糕。

估計鄭中基是把他生日收到、作為生日禮物的口罩分裝出來,與有需要的市民分享。

【防疫電子書】免費下載TOPick《新冠肺炎兒童防疫指南》電子書

撰文 :TOPick柴犬出動


來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!