掃呢頁CODE去手機

2020年3月15日 星期日

陸浩明:疫境上車好時機?陸浩明諗定買樓畀女友 #陸浩明

陸浩明想買樓呀!藝人陸浩明(6號)今日為記者會擔任司儀,活動主題有關年輕人住屋問題,他表示自己至今仍未置業:「我2009年上過車,但2011年賣咗,當 ...




陸浩明想買樓呀!


藝人陸浩明(6號)今日為記者會擔任司儀,活動主題有關年輕人住屋問題,他表示自己至今仍未置業:「我2009年上過車,但2011年賣咗,當時賺咗少少,之後一直租屋住到依家,依家已經追唔到個樓價,加上藝人收入唔穩定,按揭只可以做到五成。(叫女友一齊夾份買?)又冇,我最理想係自己買一個,有能力就再買一個畀女友。我喺日本有個單位買咗當投資,做包租公。」他指朋友叫他最近要留意樓價,因為有機會下調,他的目標是三房或兩房的市區單位。


問他對於馮盈盈的舊愛巢可感興趣?他說:「佢嗰間我參觀過,好啱心水,但個價錢我負擔唔起,希望佢可以賣到個好價錢,唔想佢蝕,而且佢個地點唔係好啱我,我想近將軍澳或者近女友。(叫馮盈盈劈價賣畀你?)畀首期價就可以攞嚟住?我唔會劈自己友」


講到工作方面,他稱受疫情影響工作量一定有所減少:「一、二月接咗嘅工作都取消或延期,依家唔止娛樂圈,各行各業都係,所以好珍惜返公司開工。雖然接少咗出面嘅工作,但公司嘅工作多咗,同時有三個節目,所以好充實。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!