掃呢頁CODE去手機

2020年3月1日 星期日

【善心抗疫】 劉嘉玲去完庇護工場派物資 再落區派口罩 #劉嘉玲

【善心抗疫】劉嘉玲去完庇護工場派物資再落區派口罩14分鐘前近期老公梁朝偉人在澳洲,為Mavel新片《上氣:十環傳奇》(Shang-Chi:TheLeg ...




  • 【善心抗疫】 劉嘉玲去完庇護工場派物資 再落區派口罩
  • 14分鐘前




近期老公梁朝偉人在澳洲,為Mavel新片《上氣:十環傳奇》(Shang-Chi: The Legend of the Ten Rings)開工。單拖留港抗疫嘅劉嘉玲,除咗密密行山,增強抵抗力,近日仲出錢又出力,聯同其他慈善團體一齊做善事。

計早幾日去庇護工場派米、派口罩,同學員跳舞、玩遊戲,這日更落區擺街站,親自派發口罩、白米同生果畀區內的老人家。

劉嘉玲這個級數的藝人,不是離港避疫情,就是潛水無影,置身事外。肯出錢的,又有幾多個落手落腳?幾時都話顏色只係政見,有良知、善心先係最緊要!



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!