掃呢頁CODE去手機

2020年3月12日 星期四

【武肺疫情】偉仔澳洲拍戲 嘉玲受入境限制未能陪伴:佢有加強防範 #偉仔 #劉嘉玲 #梁朝偉

63歲奧斯卡影帝湯漢斯(TomHanks)與老婆影星麗達韋遜(RitaWilson)在澳洲確診武漢肺炎,現正接受治療,據知湯漢斯到澳洲為拍攝導演巴茲魯 ...






63歲奧斯卡影帝湯漢斯(Tom Hanks)與老婆影星麗達韋遜(Rita Wilson)在澳洲確診武漢肺炎,現正接受治療,據知湯漢斯到澳洲為拍攝導演巴茲魯爾曼(Baz Luhrmann)的《貓王》傳記電影,外界擔心導演和演員亦有機會感染肺炎,而華納電影公司聲明中表示源頭為其中一名工作人員。

原來梁朝偉亦同樣在澳洲拍攝的漫威(Marvel)超級英雄片《尚氣》,該片早前已因澳洲山火延期拍攝,目前澳洲疫情嚴重,令不少影迷擔心偉仔。

太太兼經理人劉嘉玲今日回覆《蘋果》稱:「天天有跟老公通電話,佢話電影會繼續拍攝,但製作組已經加強現場防疫措施,佢自己亦會加強防範,做好衞生同消毒,叫我唔使擔心,我叫佢自己小心。我而家都去唔到澳洲照顧佢,因為受入境限制。」嘉玲代偉仔向影迷報平安,應該fans都鬆一口氣!

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》




鍾意就快D Share啦!