掃呢頁CODE去手機

2020年3月27日 星期五

鮑起靜:女兒發燒冇醫院收!鮑起靜爆粗鬧英政府 #鮑起靜

真係嚇死!影后鮑起靜早前為無綫劇集《法證先鋒IV》客串演出,一場爆喊戲份感動無數觀眾,但她早於2月中完成網劇《女法醫JD》後已飛英國探望女兒,故未有為 ...




真係嚇死!


影后鮑起靜早前為無綫劇集《法證先鋒IV》客串演出,一場爆喊戲份感動無數觀眾,但她早於2月中完成網劇《女法醫JD》後已飛英國探望女兒,故未有為劇集宣傳。鑑於當地爆發疫情,她抵埗後已家居自我隔離14日,其後為安全起見亦甚少外出,豈料女兒遇上病魔來襲,低燒不退更持續一個月之久,惹來新冠肺炎疑雲!


雖然有求診,但醫生診斷後以非緊密接觸者為由,拒絕讓她入院,只叫她回家休息。幸好女兒最終退燒,身為母親的鮑起靜仍非常震怒,還於社交網連環爆Seed喪鬧英國政府,並以「廢」來形容,還愈講愈㷫忍不住爆粗:「要你自生自滅……乜X政府。」


由於當地防疫用品短缺,鮑起靜表示致電回港叫老公方平打救:「去坐輕鐵,啲乘客見我戴口罩即刻四散。(屋企夠儲糧?)之前有限定每人買兩包公仔麵,好在方平都有寄大堆嘢過嚟,都足夠嘅,依家惟有留住呢邊先。」方平則表示擔心:「嗰邊都幾嚴重,去買嘢都要同巡邏嘅警員講聲!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!