掃呢頁CODE去手機

2020年3月18日 星期三

【獨家尊訪】鄧兆尊爆當年爭產內幕:老竇求我做敗家仔 #鄧兆尊

鄧兆尊,「慈善伶王」鄧永祥(新馬師曾)的長子,現年52歲的他,在因父之名下度過了半生,今年是祥哥離世23周年,去年祥嫂亦因病撒手人寰,「祥哥之子」做回 ...






鄧兆尊,「慈善伶王」鄧永祥(新馬師曾)的長子,現年52歲的他,在因父之名下度過了半生,今年是祥哥離世23周年,去年祥嫂亦因病撒手人寰,「祥哥之子」做回了自己——鄧兆尊,而同時擁有三個女朋友的他,人生亦充滿傳奇,日前鄧兆尊在永祥大廈接受《蘋果》獨家「尊訪」,揭開神秘面紗。

當年發生的鄧家爭產事件,鬧得沸沸騰騰,充滿戲劇性,比電影還要精采,大家茶餘飯後都會談論。那些年站在父親一方的兆尊,率弟妹與生母洪金梅對簿公堂,隨着去年祥嫂離世,母子情仇俱化輕煙!

兆尊日前接受《蘋果》獨家專訪時,談起種種往事,祥嫂在爭產事件中被千夫所指,身為兒子的兆尊,至今仍幫理不幫媽:「你問我呢,實質上嚟講,(祥嫂)係錯晒嘅,但我從來唔會喺人面前話佢錯,因為唔係好多人,接受到自己做嘅嘢係唔啱。佢曾經以利益引誘,叫我過去佢嗰邊,但我就好衰,覺得如果我一個人企過去,件事變得好balanced,就好難分到真係咩嘢。我始終覺得,阿爸之前同我講嘅說話、交帶我做嘅嘢,我一定要做咗去囉!」

兆尊講述當年母親離家出走後,有日父親認真跟他說:「求吓你!我想求吓你幫我一件事。」兆尊語氣凝重:「係用求呀吓!我老竇從未咁同我講過呢一番說話,係第一次,所以我話有咩你講,我做得到一定做,就係呢件事,其實佢要求幾難,老竇要我做敗家仔。你聽到都覺好奇呢?佢話要我喺平常生活扮演一個敗家仔,我開頭完全唔明,要佢講清楚少少,佢講咗一輪嘢,就係啲細佬妹可以自由發揮,但我要做到畀人覺得你不思進取、不務正業,老竇話咁樣,人哋係唔會理你做乜嘢,你喺度生活就安全好多。」

兆尊當年既然答應了父親,表面上他就依照劇本去扮演自己的角色:「不過老竇冇同我講要扮幾耐就bye bye咗,當你做過呢個角色,會發現真係要做係做唔到囉!你要做到自己乜都為自己,要開心、利益,唔理人哋感受先做到呢個角色。好彩我只係做表面,只係做到好似係,遊手好閒,但其實暗地裏做咗好多嘢唔使話畀人聽。」

這件事只有胞妹鄧小艾知道,因為祥哥指盡量少人知道比較安全。兆尊說:「佢想我保護到下面啲人(弟妹),我都話佢哋未入世。我覺得有啲嘢,佢哋做得唔係好好,我先出聲,成屋嘢我交畀佢哋做,有啲人問我交晒畀佢哋做,會唔會擔心有人會私心?有都控制唔到。其次係,私心一定有,冇就假,一定會為自己屋企有少少私心,只在乎另外嗰啲人睇呢樣嘢重唔重,在我嚟講我無所謂。」

扮演敗家仔這個角色,他覺得自己勉強算是及格:「起碼你都會問我,你冇嘢做喎⋯⋯點樣點樣,喺你腦出現咗(呢啲諗法),證明咗我做得似!其實私底下,我做過乜嘢冇話你聽啫!有人話叫我買股票,買公用股,我做乜唔使話畀人聽嘛!在我立場係穩,唔係博。我唔追求好富有嘅生活,其實我好低調,冇嘢唔見得人!」

時光回到1996年,那一年,已經80歲高齡的祥哥,發現祥嫂把他名下不少物業變賣,並把資金調往外國。祥哥一怒之下把原本屬於祥嫂持有的永祥大廈業權,轉到四子女名下。祥嫂獲悉後,在律師樓與祥哥炒大鑊,並一度揚言離婚,從此搬出永祥大廈,與丈夫、子女反目。翌年祥哥因家變太激心病倒,住院3個多月後逝世。當祥嫂知道祥哥遺產只分1元給她,公開直斥四名子女是「紅衛兵」,子女反指她是「武則天」,雙方勢成水火。

為祥哥辦喪禮期間,更發生爭屍大戰,連喪禮都分頭擺。鄧家子女拒絕母親祥嫂入靈堂,祥嫂另設靈堂拜祭老公。長子鄧兆尊更揚言:「不准祥嫂穿孝服,我們和她斷絕母子關係。」一番爭執之後,四子女終於同意祥嫂送祥哥最後一程。之後雙方終因遺產分配問題,對簿公堂,持續近10年之久。而剝花生群眾都各站一邊,有人幫祥哥的子女,也有人幫祥嫂,不過當年不少家族成員就覺得是祥嫂不對。

撰文:鍾國仁

攝影:沈健程

攝錄:林德雄、葉君海

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》



兆尊日前接受《蘋果》獨家專訪時,談起種種往事。


父親祥哥要自己扮演敗家仔這個角色,兆尊覺得自己勉強算是合格。


祥嫂在爭產事件中被千夫所指,身為兒子的兆尊,至今仍幫理不幫媽。(資料圖片)


扮演敗家仔這件事,只有胞妹鄧小艾(左)知道,因為祥哥指盡量少人知道比較安全。(資料圖片)


祥哥和祥嫂1965年開始同居,並先後誕下四子女。(資料圖片)


兆尊自幼含着金鎖匙出世,是父母眼中的金叵羅。(資料圖片)


1992年,祥哥和祥嫂正式結婚,電視更直播二人婚禮。(電視截圖)


當年四子女在婚禮上祝賀父母,想不到幾年後母子因爭產而決裂。(電視截圖)


祥哥當年仍在生時,曾公開表示希望外界勿傷害自己子女。(資料圖片)


97年祥哥病逝,鄧家子女拒絕母親祥嫂入靈堂,祥嫂要另設靈堂拜祭老公。(資料圖片)


祥哥離世時,祥嫂和四子女的母子關係鬧得最僵。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!