掃呢頁CODE去手機

2020年3月22日 星期日

張達明:患癌死過翻生!張達明雙腳肌肉萎縮 恐生腦瘤 #張達明 #癌

做人最緊要正面!現年55歲的張達明2011年患鼻咽癌,多年來面對治療、金屬中毒、離婚及財困等問題,他都咬實牙關跨過。面對公眾,他盡力發放正能量,經常笑 ...




做人最緊要正面!


現年55歲的張達明2011年患鼻咽癌,多年來面對治療、金屬中毒、離婚及財困等問題,他都咬實牙關跨過。面對公眾,他盡力發放正能量,經常笑面迎人,但其實他的身體至今仍未復原,尤其早年的重金屬中毒,身體珀金含量一度超標63倍,引發嚴重後遺症!他日前接受東網專訪時表示:「雖然啲金屬已經排走咗,但出現咗後遺,對腳會麻痹,腿部嘅肌肉會一路萎縮同退化,所以行路會好慢,同埋我之前做過大量化療、電療,腦部受到影響,醫生話將來有機會腫脹變成瘤。」不過,他樂觀指腿部肌肉萎縮可能有轉機,曾有中醫表示,吃多些有營養的食物可令肌肉增生。


高峯跌落谷底


未患病前,達明自覺是一位幸運兒,有事業、有幸福家庭,可惜一場大病令他失去很多,亦一度陷入財困。他直言曾有一剎那想尋死,但想到一對仔女才打消念頭。重病、離婚、財困「一齊嚟」當然是人生最痛,但他笑言:「好彩我有家人、朋友支持,所以一切事都唔重要。」


事與願違 不禁哽咽


努力復原、繼續工作,是達明現時的生活寫照,他在身體只得有限行動力的情況下,花盡氣力、心思接演電影《家和萬事驚》及《麥路人》,幸好其努力沒有白費,今年憑《麥》片入圍香港電影金像獎「最佳男配角」,風趣的他笑言拍這部戲時用了不少「私伙」:「我頸嘅瘦、少頭髮、身體虛弱行路慢,都係本身嘅情況,所以我好適合演呢個角色,哈哈!」又指接到劇本時已很喜歡,覺得很有緣,因其寫的第一個舞台劇劇本《圍板外》是講露宿者,達明覺得今次劇本「最美麗」的地方,是一班各有問題的人,在24小時快餐店中聚頭,互相幫忙支持。當他說到電影最後一幕,多位「麥路人」大合照,原意是希望人人都好,但可惜事與願違!說到此處忍不住哽咽,隔了一會才說:「結果係有啲好,有啲幫唔到。」


戲如人生


他直言當時看完劇本已哭,問到是否被故事描寫的悲劇人物所觸動,覺得似自己的人生寫照?他說:「有啲相似,不過,悲劇總有人遇到,只係我唔好彩遇到個重症,但我喜歡正面去睇嘢,到呢一刻都覺得世界係美麗嘅。(覺唔覺得以前爬得高跌得痛?)係,但痛咪去醫。我亦多謝個天,令我可以喺低處欣賞到唔同嘅嘢。」


動作戲搞唔掂


達明不忘為自己賣廣告,自言現在可以演一些靜態較多的電影,歡迎各大片商找他:「最近原本有一部電影搵我做男主角,但因為太多同老婆打交嘅戲,動作戲太多,我真係唔能夠應付,不過我可以演類似《催眠.裁決》嘅戲,律師、陪審團甚至催眠師都得,大家記住多啲搵我。」


場地:台北.寛巷子@海港城

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!