掃呢頁CODE去手機

2020年3月20日 星期五

《愛.回家之開心速遞》:戀情浮面?呂慧儀張景淳冧爆玩公主抱 #呂慧儀 #張景淳

呂慧儀同張景淳完全唔避嫌。無綫藝員呂慧儀與湯盈盈在將軍澳澳電視城,為處境劇《愛.回家之開心速遞》之「至Fit健康同樂日」,眾人合體擺出瑜伽甫士,相當搞 ...




呂慧儀同張景淳完全唔避嫌。


無綫藝員呂慧儀與湯盈盈在將軍澳澳電視城,為處境劇《愛.回家之開心速遞》之「至Fit健康同樂日」,眾人合體擺出瑜伽甫士,相當搞笑。而在劇中演一對的「龔燁」張景淳和「熊若水」呂慧儀,雖然不繼傳出緋聞,但張景淳都不避嫌,即場同呂慧儀玩公主抱,呂慧儀還冧爆擺出心心手勢,難道真是戀情浮面?


唔擔心小朋友繼續停課


身為媽媽的呂慧儀與湯盈盈,講到小朋友大有機會繼續停課,湯盈盈說:「我又唔介意,安全第一,依家開始識教個女做功課,唔會同佢鬧交,疫情嚴重,情願佢哋留喺屋企,依家都學識放鬆啲。」呂慧儀則說:「個仔啲練習都做晒要再買,依家收工返屋企就係同佢做練習,好多時都做到十一點,唔緊要啦唔使返學,可以晏啲先超身。」


講到停學多時可擔心小朋友的學習進度?呂慧儀說:「唔緊要啦,大家都一齊停咗,小朋友仲細,唔係讀中學,唔會影響好大。」問到小朋友可會扭計想出街?呂慧儀說:「之前有,但依家出街要戴口罩,有時叫佢去超級市場,但因為要戴口罩佢都唔肯去。」湯盈盈指兩個女兒有伴玩,也不願外出。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!