掃呢頁CODE去手機

2020年3月30日 星期一

【頭條獨家】處男執導網上直播音樂會 羅啟聰會守規矩保持距離 #羅啟聰

(左1) 石詠莉、(左2) 二胡演奏家陳璧沁、  (左3 )丁悅及羅啟聰,到時四人緊密合作。
【頭條獨家】處男執導網上直播音樂會羅啟聰會守規矩保持距離(左1)石詠莉、(左2)二胡演奏家陳璧沁、(左3)丁悅及羅啟聰,到時四人緊密合作。石詠莉(Su ...




處男執導網上直播音樂會羅啟聰會守規矩保持距離(左1)石詠莉、(左2)二胡演奏家陳璧沁、(左3)丁悅及羅啟聰,到時四人緊密合作。石詠莉(Su ...




【頭條獨家】處男執導網上直播音樂會 羅啟聰會守規矩保持距離

(左1) 石詠莉、(左2) 二胡演奏家陳璧沁、 (左3 )丁悅及羅啟聰,到時四人緊密合作。

石詠莉(Sukie)、丁悅及二胡琴演奏家陳璧沁將於周四(4月2日)晚上9時半開始喺一所共享空間舉行網上直播《GIG in da Sky》音樂會,由《全民造星》出身的「狗毛」羅啟聰(Kis)處男執導,音樂人方樹樑是創辦人。音樂會雖然不設現場觀眾,但他們都好自律,唔會有咁多人聚集,KIS表示,到時Artists與樂手各人保持2-3米距離,當晚共享空間不設租客,全場得返「自己友」,就算負責台燈聲嘅幕後工作人員都分批去處理,每組只限4人。

KIS見到陳璧沁好興奮。
KIS見到陳璧沁好興奮。

Kis話,希望市民喺足不出戶嘅情況下,也能喺屋企享用免費音樂會,藉此為所有人打打氣。KIS笑說:「因為我一直有好多天馬行空構思,佢哋聽完覺得好啱用,好欣賞我嘅勇氣同創意,就邀請我做導演。今次好多位演出者都係我前輩,Haha!我以學習嘅心態去邊學邊做,勇敢去試。見到佢哋演出,我作為歌手當然會『手痕』,但我希望實現做到最好嘅Promise,唔希望參與演出,只想放精神喺每一個細節中。」




鍾意就快D Share啦!