掃呢頁CODE去手機

2020年3月26日 星期四

【歎李亞男愛心牛腩現「高潮眼」】食足兩個月住家菜 王祖藍:變了圓Bun! #李亞男 #王祖藍

【歎李亞男愛心牛腩現「高潮眼」】食足兩個月住家菜王祖藍:變了圓Bun!52分鐘前因為疫情關係,大部份藝人都被迫停工,最近仲紛紛在社交網站大顯廚藝。好似 ...




  • 【歎李亞男愛心牛腩現「高潮眼」】食足兩個月住家菜 王祖藍:變了圓Bun!
  • 52分鐘前






因為疫情關係,大部份藝人都被迫停工,最近仲紛紛在社交網站大顯廚藝。好似吳千語就搞咗個「千B廚房」,無論中菜、西餐,佢都搞得掂!從歐洲回港的容祖兒,要在家中自我隔離14日,日日開live教人煮「祖餐」。

已經停工達兩個月的王祖藍,唔須要自己親自下廚,因為有個好老婆李亞男。今日王祖藍在IG分享老婆煮的紅酒燉牛腩,更表示自己從來唔食牛腩,但今次竟然全清。食完老婆嘅愛心牛腩,祖藍更興奮到現「高潮眼」,祖藍更表示:「有一個識煮飯嘅老婆真好!」,更搞笑話自己食咗兩個月,依家肥到似「圓Bun」,但就有唔少網民安慰他:「幸福肥沒關係」

有老公讚賞廚藝,李亞男更得戚表示:「聽講呢排好多人呢段時間廚藝突飛猛進,我都唔輸蝕!」兩公婆公然曬恩愛,同時又有內地網民突然玻璃心,留言指責祖藍:「其實他也沒敢在IG發表愛國,還是有點失望。」,隨即被其他粉絲圍剿:「你這個就叫做道德綁架,讀多點書有好處!」



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

]

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!