掃呢頁CODE去手機

2020年3月7日 星期六

宋芝齡:C1:宋芝齡母親居大邱市現肺炎病徵疑中招 #宋芝齡

宋芝齡:我嚇到喊出嚟!中韓混血藝人宋芝齡的母親一直居於南韓疫情相當嚴重的大邱市,雖然近日已搬走,但前日突現出現發燒、氣促等新冠肺炎病徵,嚇到宋芝齡魂飛 ...




宋芝齡:我嚇到喊出嚟!


中韓混血藝人宋芝齡的母親一直居於南韓疫情相當嚴重的大邱市,雖然近日已搬走,但前日突現出現發燒、氣促等新冠肺炎病徵,嚇到宋芝齡魂飛魄散,叫媽咪即時入院檢查:「真係嚇到喊咗出嚟!」


南韓疫情嚴峻,確診數字每日暴升,蔓延速度極快,其中韓國新天地教會的大邱分支更被指是疫情源頭,當地確診個案甚多。藝人宋芝齡的母親是韓國人,最近一直身處大邱市,但鑑於疫情嚴重,她與親友已一起移至高興郡居住,以為可以避「炎」之際,怎料宋媽媽前日出現發燒、喉嚨痛及氣促等病徵,嚇到在港的宋芝齡立即要求媽咪到醫院就診,經歷一次染疫疑雲!


同鄰居吹水 唔戴口罩


宋芝齡昨日接受訪問時表示,由於媽咪出現病徵,加上曾住大邱市,所以擔心她不幸中招:「雖然搬咗去高興郡,希望安全啲,但老人家嘅防疫意識唔強,加上佢擔心我又寄晒啲口罩畀我,自己口罩都唔多個,焗住慳啲用,同鄰居傾偈又冇戴口罩!我話咗佢好多次,尋日聽到佢個鼻『盟』晒,佢先話唔舒服、喉嚨痛,我即刻問佢抖氣有冇問題?佢話『翳』住『翳』住,啲病徵好似(新冠肺炎),我真係嚇到喊咗出嚟!嗰陣又驚又嬲,話佢點可以唔戴口罩同鄰居傾偈,佢話驚對人哋唔好,好似覺得人哋有病,我真係好擔心,即刻要佢去醫院。」


初診似傷風 未做肺炎測試


驚魂廿多小時後,幸好宋媽媽昨午經已退燒,身體情況亦慢慢好轉:「因為媽咪識得個醫院院長,去到佢同媽咪診症,因為依家韓國都幾凍,好易傷風感冒,所以初診認為都係一般傷風,先畀退燒藥同十日傷風藥佢,睇吓情況如何,先再決定做唔做新冠肺炎測試,好彩依家已經退咗燒,但我都要佢喺屋企自我隔離十四日,睇住身體情況,安全為上。(媽媽曾經喺大邱市,係咪新天地教會教徒?)唔係!佢係佛教徒。」


直到傍晚時分,宋芝齡特別與媽咪進行視像通話,了解她的身體狀況,宋媽媽指一切都OK,慢慢康復中,叫女兒不用太擔心,而她見到媽咪精神不錯,才放下心頭大石。


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!