掃呢頁CODE去手機

2020年3月25日 星期三

單文柔:單文柔嘆囡囡大得快 安志杰舉家Cosplay為女慶生 #單文柔 #安志杰 #慶生

兩位壽星妹妹,生日快樂!藝人單文柔與陳展鵬嘅愛女「小豬比」尋日一歲生日,由於疫情嚴峻,兩公婆留喺屋企為囡囡舉行小型生日會,現場佈置滿七彩繽紛嘅氣球,其 ...




兩位壽星妹妹,生日快樂!


藝人單文柔與陳展鵬嘅愛女「小豬比」尋日一歲生日,由於疫情嚴峻,兩公婆留喺屋企為囡囡舉行小型生日會,現場佈置滿七彩繽紛嘅氣球,其中寫上「Happy Birthday Quinta」,勁有氣氛!小豬比扮得靚靚,頭戴住花花頭飾,與媽咪單文柔襯成母女裝,雖然未有上載一家三口照,但係單見佢哋各自抱住囡囡嘅相,已感受到滿滿嘅幸福。單文柔留言感慨囡囡大得快,仲答應下年為佢搞生日派對:「Happy 1st Birthday to my 寶貝 Quinta❤️時間過得很快,眨下眼已經一年,你出世感覺好似上個月的事,這一年你給我很大轉變,你的笑容給我勇氣、給我正能量,Love u so much !!! 今年簡簡單單就好,明年再和你搞生日party。」而爸爸陳展鵬亦冧爆發文:「爸爸應承你係我有生之年,都會令你開心快樂,小豬比1歲生日快樂。」


而名模Jessica C.(JC)與安志杰大愛Tessa前日4歲生日,身處美國加洲嘅佢哋為囡囡舉行生日會,以Tessa最愛嘅《魔雪奇緣》(Frozen)作主題,溫馨到爆!原本JC為細仔Elvis預備「小白」雪人造型嘅服裝,不過人仔細細嘅佢已好識為自己「say no」,認真有個性。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!