掃呢頁CODE去手機

2020年3月24日 星期二

【#頭號粉絲】自從GD入伍之後真係無咗消息… 之前 #G-DRAGON #GD

【#頭號粉絲】自從GD入伍之後真係無咗消息…  之前
【#頭號粉絲】自從GD入伍之後真係無咗消息…之前小松菜奈被傳跟GD交往,不過當GD入伍後二人戀情再無消息。今次就有日媒爆料,小松菜奈跟菅田 ...




#頭號粉絲】自從GD入伍之後真係無咗消息…

之前小松菜奈被傳跟GD交往,不過當GD入伍後二人戀情再無消息。今次就有日媒爆料,小松菜奈跟菅田將暉二人因多次合作漸漸產生戀情。



小松菜奈欣賞菅田將暉的才華當他前輩非常尊敬,而菅田亦對對方有好感而主動追求,二人在去年秋天走近譜出戀曲。

目前二人經理人公司尚未出來回應,不過一眾粉絲都大讚二人登對,大家又點睇呢?

#新Monday#日本#小松菜奈#菅田將暉#糸#GD

#NM_海月

See translation

【<a target=#頭號粉絲】自從GD入伍之後真係無咗消息…之前” />

Source


來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!