掃呢頁CODE去手機

2020年3月14日 星期六

吳家樂:《法證IV》演技大爆發!吳家樂嫌唔夠喉 #吳家樂 #法證IV

吳家樂演技大爆發!藝人吳家樂客串演出無綫熱播劇《法證先鋒IV》,日前一場被盤問的戲,家樂「擘大眼講大話」奸到出汁,演技大爆發的他大獲讚賞。劇情指家樂因 ...




吳家樂演技大爆發!


藝人吳家樂客串演出無綫熱播劇《法證先鋒IV》,日前一場被盤問的戲,家樂「擘大眼講大話」奸到出汁,演技大爆發的他大獲讚賞。劇情指家樂因財失義,為錢安排女友殺害胞妹,事件被揭發遭女警朱晨麗破口大罵,二人一場口供房對峙戲入木三分,成為網民熱話。


談到演技被肯定,家樂回覆東網時謙稱:「我覺得自己演得未夠清晰,如果再拍可以再細膩啲,只要各監製畀機會嘅話,我唔介意演任何角色。」他又坦言今次「唔夠喉」:「因為今次戲份集中喺口供房,我同妹妹、女友都冇對手戲、冇交流,角色嘅揣摩只靠我對劇本嘅理解。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!