掃呢頁CODE去手機

2020年3月3日 星期二

【百密一疏】《法證先鋒IV》呼吸面罩倒轉戴 網民寸大台:又多一單奇案 #TVB #大台 #法證先鋒IV

【百密一疏】《法證先鋒IV》呼吸面罩倒轉戴網民寸大台:又多一單奇案36分鐘前香港受疫情影響,港人減少外出,惟有留在屋企睇電視,帶挈大台收視上升,尤其重 ...




  • 【百密一疏】《法證先鋒IV》呼吸面罩倒轉戴 網民寸大台:又多一單奇案
  • 36分鐘前




香港受疫情影響,港人減少外出,惟有留在屋企睇電視,帶挈大台收視上升,尤其重頭劇《法證先鋒IV》,更加是大台「重點」宣傳,皆因劇中出動不少一線演員,例如黃浩然、李施嬅、譚俊彥、陳煒、朱晨麗及湯洛雯,兼且做足資料搜集,每集都講一大堆醫學名詞,製作相當認真。

不過百密一疏,日前播放的一集,就出現失誤,話說高安母親因交通意外入院,有網民發現,高母在病床上所戴的呼吸面罩,竟然上下倒轉,「高安嘅阿媽其實唔係交通意外畀車撞死,其實係畀醫院害死嘅,間醫院連個呼吸面罩都掉轉帶,病人唔死都唔得啦」,網民又指「TVB你係得嘅,又多一單奇案」,看來今次連一班法證先鋒都搵唔到答案喇。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!