掃呢頁CODE去手機

2020年3月29日 星期日

歐鎧淳:歐鎧淳夾柱跳Pole Dance 重點竟然喺佢後面? #歐鎧淳

到底淳BB後面係乜嚟?新冠肺炎全球大流行,真係邊度都去唔到同做唔到。不過,藝人、名人、運動員個個好聽話,響應StayAtHome,為自己為人人嘛!不過 ...




到底淳BB後面係乜嚟?


新冠肺炎全球大流行,真係邊度都去唔到同做唔到。不過,藝人、名人、運動員個個好聽話,響應Stay At Home,為自己為人人嘛!


不過呢,運動員就特別精力旺盛,唔搵個地方發洩,谷埋谷埋仲易病。好似女飛魚歐鎧淳咁,落唔到水就喺屋企整條鐵柱,唔係磨成針,係跳Pole Dance啫!


着住件Sport Bra轉嚟轉去,預咗佢,不過網民除咗話佢大髀線條勁之餘,重點係佢背後嘅獎盃櫃,真係蔚為奇觀呀!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!