掃呢頁CODE去手機

2020年3月1日 星期日

胡淽喬(胡心諾、胡薾之):雪中送炭 武漢Rainbow收日本口罩感動 #Rainbow #胡心諾 #胡淽喬

依家Rainbow又有一樣必需品補充咗喇。現時身在武漢的𡃁模胡淽喬(前名為胡心諾、Rainbow),自封城起一直在當地未能返港,連日來佢不時喺社交網更 ...




依家Rainbow又有一樣必需品補充咗喇。


現時身在武漢的𡃁模胡淽喬(前名為胡心諾、Rainbow),自封城起一直在當地未能返港,連日來佢不時喺社交網更新近況,而物資有限嘅佢呢日就獲朋友從日本寄來口罩,令佢大為感動:「收到日本朋友寄畀我的口罩,好感動,雪中送炭。」


此外,佢亦有感而發,狠批近日部分售賣抗疫用品嘅商人坐地起價:「這個世界甚麼人都有,一場疫症看盡人生百態。日本沒有坐地起價賣口罩,反而代購卻賣500蚊50個,香港藥房也發災難財。日本人會說武漢加油、雪中送炭,香港人卻惡言相向、落井下石,不知道那些幸災樂禍的人是生長在一個欠缺愛的家庭,沒有同理心的人如何教育下一代?」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!