掃呢頁CODE去手機

2020年3月18日 星期三

蔡卓妍:阿Sa關智斌被迫留馬國 霍汶希好頭痛 #蔡卓妍 #關智斌 #阿Sa #霍汶希

阿Sa同關智斌要繼續留喺馬來西亞。英皇藝人蔡卓妍(阿Sa)、關智斌(Kenny)正趕拍英皇與騰訊合拍的網劇《女法醫JD》,因受馬來西亞全國實施「限制活 ...




阿Sa同關智斌要繼續留喺馬來西亞。


英皇藝人蔡卓妍(阿Sa)、關智斌(Kenny)正趕拍英皇與騰訊合拍的網劇《女法醫JD》,因受馬來西亞全國實施「限制活動令」影響,接獲劇組通知,要提早一晚漏夜執包袱「大遷徙」,趕往另一個拍攝場地。


兩人的經理人霍汶希受訪時,透露藝人的最新情況:「暫時我哋都會逗留喺馬來西亞嗰邊,因為我哋第二個景未拍完嘅,我都係啱啱過去第二個景咋,如果離開馬來西亞,再返嚟要隔離14日,如果四月復工,我哋又要隔離14日,藝人可能會遇上(檔期)上好大問題,暫時我哋大部分嘅主演都冇問題,佢哋好好同劇組共同進退,喺當地休息酒店,唔會周圍跑嘅,到4月初復工為止,當然對我哋拍攝嘅進度有兩個星期影響啦,係呢個段『封城』嘅期間,唔可以拍攝,唔可以聚會,導致藝人嘅工作包括拍攝工作及廣告等檔期亂咗,現時我好頭痛,不過請放心,佢哋好安全。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!