掃呢頁CODE去手機

2020年3月5日 星期四

沈殷怡(Shirley):沈殷怡晒浸水比堅尼問意見 網民錯晒重點 #Shirley #楊澤怡 #沈殷怡

係正!藝人金剛主持嘅節目《金剛旅神團》與四位年輕「旅」神去東京及附近一帶,四出發掘當地最抵玩的好去處。呢啲節目慣性都會有三點式坐鎮,金剛就搵咗出名好身 ...




係正!


藝人金剛主持嘅節目《金剛旅神團》與四位年輕「旅」神去東京及附近一帶,四出發掘當地最抵玩的好去處。呢啲節目慣性都會有三點式坐鎮,金剛就搵咗出名好身材嘅女友梁云菲(Nana)友情出鏡,喺浸溫泉環節大騷豐滿上圍,另外四位「旅」神相比起嚟就輸蝕得多!其實當中嘅沈殷怡(Shirley)身材一啲都唔差,呢日佢喺社交網上網咗張喺泳池嘅相,身穿三點式嘅佢仲搞到網民錯晒重點!


Shirley留言話:「已經在期待夏天了☀#長髮的時候想剪短髮#短髮的時候期待留長#你們覺得短髮還是長髮好」,雖然佢咁認真問網民意見,不過大部分網民只係留意到佢嘅雪白雙峰,仲話睇咗好耐先留意到佢講緊頭髮!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!