掃呢頁CODE去手機

2020年3月21日 星期六

新冠肺炎:「蜘蛛仔」唔理眾星勸告「零防備」外出掃廁紙 #Tom Holland #蜘蛛仔

Tom不理碧咸等星勸告出街shopping。因新冠肺炎殺到,外國好多名人紅星紛紛於社交平台叫fans留在家中自我隔離唔好出街,更有網民發起名為#ISt ...




Tom不理碧咸等星勸告出街shopping。


因新冠肺炎殺到,外國好多名人紅星紛紛於社交平台叫fans留在家中自我隔離唔好出街,更有網民發起名為#IStayHomeFor(我為誰留在家中)的網上運動,結果吸引一眾明星包括碧咸(David Beckham)、Millie Bobby Brown、伊娃朗歌麗亞(Eva Longoria)與早排患肺炎的樂壇巨星艾頓莊(Elton John)等拍照呼籲。


不過憑「蜘蛛俠」一角上位的英國男星Tom Holland日前就被女fans野生捕獲在倫敦唔戴口罩行超市掃貨,而背面貨架仲「空空如也」!唔知Tom撲唔撲到廁紙?據女fans指Tom向她表示自己狀況好好叫人唔駛擔心。Tom外出「零防疫」,相反,影帝卡斯艾佛力(Casey Affleck)昨日早上在加州去雜貨店「濕平」時卻戴晒帽、口罩同手套來防疫!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!