掃呢頁CODE去手機

2020年3月12日 星期四

馬國明:推撞吳岱融 馬國明爆粗:你個X街! #吳岱融 #馬國明

咁火爆呀!藝人馬國明、吳岱融及商天娥為無綫新劇《BB大晒》開工。劇中,馬國明和吳岱融演不和父子,場口講到兩人在醫院門外爭執推撞,上演一幕仔打老竇,馬國 ...




咁火爆呀!


藝人馬國明、吳岱融及商天娥為無綫新劇《BB大晒》開工。劇中,馬國明和吳岱融演不和父子,場口講到兩人在醫院門外爭執推撞,上演一幕仔打老竇,馬國明更爆粗:「你個X街!你仲有面嚟?」推撞間又將生果籃散落一地,吳岱融又自摑認衰,可惜馬明仍怒火中燒向老竇揮拳,二人七情上面,相當入戲!


讚馬國明好人


開工就拍父子衝突場面,馬國明指劇中兩人關係惡劣,全因對方搞砸他人生很多大事,令演母親的商天娥肝腸寸斷。被打的吳岱融笑言:「佢咁大隻,畀佢窩一拳都幾係嘢。」兩人雖是首度合作,但私下就經常踢波,問到踢波時可有衝突?吳岱融說:「冇,佢係踢前鋒,負責進攻。我就係後防,佢踢波都好認真㗎。(有冇爆粗先?)冇,我同佢都係斯文人,好有禮貌,全行都知馬國明係好人。」


同商天娥有床戲


至於商天娥笑言第一日開工便是兒子馬國明拍「床戲」,搞到她流口水:「嗰幕係講我哋兩母子瞓喺床到,仲要拖住手,開頭話係攬住佢,後尾都係望住個天花拖手好啲,冇諗過相隔6年返嚟拍劇就有呢場戲。」問到個心可有卜卜跳?馬國明搶答:「我有呀,床戲當然會卜卜跳。」商天娥笑謂:「想當年我喺化妝間都好多人撩,邊有咁容易令我卜卜跳。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!