掃呢頁CODE去手機

2020年4月28日 星期二

陳琪:結婚11周年撐枱腳!胡諾言一夫當關冧爆陳琪 #胡諾言 #陳琪

SoSweet!藝人胡諾言與太太陳琪向來係圈中嘅模範夫妻,二人結婚11年育有兩女一子,至今依然恩愛如初!尋日係佢哋結婚11周年紀念日,當然要好好慶祝一 ...




So Sweet!


藝人胡諾言與太太陳琪向來係圈中嘅模範夫妻,二人結婚11年育有兩女一子,至今依然恩愛如初!尋日係佢哋結婚11周年紀念日,當然要好好慶祝一番啦,兩公婆撇甩仔女撐枱腳,胡仔喺社交網冧爆留言:「呢位小姐跟咗我十幾年喇!老婆,I love you!祝你身體健康,粗重嘢我做曬(晒),多謝妳給我一個溫暖的家。」


而陳琪亦有開live同粉絲分享呢個咁溫馨嘅時光,見現場除咗有蛋糕,仲有樂手即場彈奏冧歌助興,相當浪漫!陳琪又指11年前結婚當日同樣係星期一,故感覺非常奇妙,並多謝粉絲朋友多年來一直陪住佢哋成長。


佢仲上載婚照,留言:「我係一個好傳統嘅女生,所以結婚嘅時候,我特別講明一定要著(着)裙褂!其實真係好靚㗎!!著(着)住裙褂我會覺得特別幸福……好好記住每一刻!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!