掃呢頁CODE去手機

2020年4月18日 星期六

陳偉霆:家居隔離14日!陳偉霆為咗個胸拆枱燈 #陳偉霆

邊個話冇得出街就做唔到運動?喺疫情之下大家都減少外出,不過唔代表可以偷懶唔做運動!好似一向Fit爆嘅陳偉霆(William)咁,早前喺大陸橫店做完嘢返 ...




邊個話冇得出街就做唔到運動?


喺疫情之下大家都減少外出,不過唔代表可以偷懶唔做運動!好似一向Fit爆嘅陳偉霆(William)咁,早前喺大陸橫店做完嘢返上海後,要進行14日家居隔離,日前終於出關,而呢段日子佢喺屋企日操夜操,話畀大家知,隨時隨地都可以做Gym嘅!


佢拍咗段片擺上網,教大家點樣在家運動,佢先喺地上做手臂訓練同核心訓練,做背部訓練時就借用一張櫈,不過都未夠之後呢樣勁!佢為咗做胸部上側訓練而拆咗盞枱燈,單手來回舉起,雖然做到面容扭曲,但依然唔放棄,身材咁好果然係有原因嘅!


佢最後就話呢14日都係咁做,又呼籲大家只要有目標,唔好搵任何藉口,要堅持同努力,祝大家身體健康!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!