掃呢頁CODE去手機

2020年4月19日 星期日

彭懷安:彭懷安小登科襯到絕 守規矩19個人啱啱好 #Eddie #彭懷安

彭懷安迎娶女友Ivy,最開心梗係彭媽媽啦!藝人彭懷安(Eddie)昨日迎娶從事保險業女友Ivy,兩口子透過社交網公布好消息,見二人着上甚有中古風味嘅婚 ...




彭懷安迎娶女友Ivy,最開心梗係彭媽媽藝人彭懷安(Eddie)昨日迎娶從事保險業女友Ivy,兩口子透過社交網公布好消息,見二人着上甚有中古風味嘅婚 ...




彭懷安迎娶女友Ivy,最開心梗係彭媽媽


藝人彭懷安(Eddie)昨日迎娶從事保險業女友Ivy,兩口子透過社交網公布好消息,見二人着上甚有中古風味嘅婚紗禮服,眼神一致外形相襯,Eddie更在三件式西装中加入Sharp醒橙色背心仔,精神又夠喜慶!


Eddie接受東網訪問時,直認自己緊張同期待咗好耐,自己都好開心,惟「禁聚令」下婚禮出席人數不容多於20人,佢哋守規矩成個儀式都係得19個人,之後大家都有去食嘢,亦都應限令不多於4人一枱,不過因未知疫情何時結束,因而未落實幾時擺酒:「我哋喺西九一位好友喺嘅餐廳入面舉行儀式,我哋請咗雙方家長、親人出席,因為限聚令,都只係得19個人喺度,不過簡單而開心嘅!」


昨日佢哋都未有進行接新娘儀式,會留待擺酒當日先大搞,而彭媽媽亦特別開心,等仔仔結婚都等咗好耐。Eddie續指交換戒指時爆笑料:「都有簽字儀式啦、交換戒指啦,交換戒指嗰時都諗咗到底邊隻係左手,加上天氣又開始熱喇,戴戒指時都窒住窒住,哈哈!」問到會否急於造人?Eddie坦言太太已訂好靚靚晚裝為擺酒做準備,二人短期內都唔會升呢做父母。


Eddie社交網寫道:「簡單、莊嚴,並帶着快樂的心情,與你正式踏入人生另一階段,我愛你😘#加入人夫行列#咁就結咗婚 #彭生彭太新婚生活 #點解簡單儀式都咁攰 #疫情關係只能招待親人 #擺酒嗰日早啲到 #今晚我想早啲瞓 #多謝各位祝福」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!