掃呢頁CODE去手機

2020年4月20日 星期一

金像獎2020:金像獎取消實體頒獎禮 5月6日網上直播賽果 #金像獎

爾冬陞指會喺5月6日下午3時,透過3個唔同社交媒體直播公布賽果。「第39屆香港電影金像獎」因新冠肺炎疫情嚴重打亂陣腳,早前已宣布取消實體頒獎禮。「金像 ...




爾冬陞指會喺5月6日下午3時,透過3個唔同社交媒體直播公布賽果。


「第39屆香港電影金像獎」因新冠肺炎疫情嚴重打亂陣腳,早前已宣布取消實體頒獎禮。「金像獎協會主席」爾冬陞(小寶)透過電話接受傳媒圍訪,公布將於5月6日下午3時透過3個不同社交媒體,直播公布賽果,整個活動預算約20分鐘,由小寶代表金像獎董事局負責主持。


至於一眾得獎人未能於頒獎禮上接受同業掌聲,小寶坦言遺憾,不過承諾將於明年「第40屆金像獎」舉行前,「補回」頒獎禮彌補缺陷,但詳情要待疫情過後才可落實。而香港電影金像獎舉行至今,從未試過「缺勤」,對於缺辦一屆,業界雖表失落,但亦明白要配合社會問題作出變通。


小寶透露單是下月6日的直播也產生不少問題,雖然曾考慮候選人於營幕前露面,但基於人數涉及112位,再加上分布台灣、內地等,需動用大量人力,故決定只從簡宣布賽果。問到如何把獎項交到得獎人手上?小寶說:「個獎點頒要等疫情過咗,如果有內地同台灣嘅演員,都要等取消隔離令先可以,到時先想辦法。(再舉行頒獎禮補償?)要睇疫情同交通,依家無法估計,其實已經有幾個時段諗好,一係就40屆金像獎記招嗰時,亦有可能係40屆金獎像前一個星期六舉行另一個儀式,但都未決定到。(底線?)當然希望喺40屆前頒,我都好理解今年得獎人希望得到獎聲攞唔到,會盡量喺明年頒獎禮補償。」


問到會否等下屆一起頒回今屆獎座?小寶則不認同,表示需要劃分清楚。至於會否先把獎座交到得獎人手上,他笑說:「都會彈性處理,如果佢哋想攞嚟影相就寄畀佢。(場刊唔會停?)會延遲,希望公布結果後,做埋得獎人訪問放入去,作為紀念。(冇咗主持?)我將代表董事局去宣布賽果,另方面亦會維持會計師嘅票,會到公布一刻先打開。」談到今年沒有實體頒獎禮損失,小寶指已獲政府撥900萬,但現時支持仍是有限錢,為免浪費公帑,準備把用剩的款項交還。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!