掃呢頁CODE去手機

2020年4月10日 星期五

最年輕白手興家富豪榜 22歲Kylie 78億身家No.1

Kylie食腦又有身材,化妝品生意為她帶來豐厚利潤。
最年輕白手興家富豪榜22歲Kylie78億身家No.1受新冠肺炎疫情影響,全球大部分富豪身家難免縮水,惟著名美國真人騷家族Kardashian的22歲 ...




最年輕白手興家富豪榜 22歲Kylie 78億身家No.1

受新冠肺炎疫情影響,全球大部分富豪身家難免縮水,惟著名美國真人騷家族Kardashian的22歲成員Kylie Jenner仍站得住腳,以約78億港元身家冧莊成為全球最年輕白手興家富豪。

美國財經雜誌《福布斯》發表最新全球富豪榜,其中22歲的Kylie以10億美元(約78億港元)身家冧莊成為全球最年輕白手興家富豪排行榜No.1,是唯一一位名人打入十大。去年她首次打入10億美元富豪榜,擊敗社交網站Facebook創辦人朱克伯格(Mark Zuckerberg)在23歲時創下最年輕白手興家的億萬富豪紀錄。雖然Kylie憑自家化妝品牌豬籠入水,但被質疑並非「白手興家」,是靠家族財力及名氣,但《福布斯》卻維持原判,表示:「係白手興家!雖然佢個出名家族幫咗佢好多,但佢唔係繼承家族企業,係佢自己創立出嚟!」

斗零都冇繼承過

Kylie亦曾兩次「自辯」:「白手興家係真嘅,屋企喺我15歲後就冇支持過我財政。父母同我講,要自己賺錢,學習點樣去儲錢同使錢。我想講我只係有個地盤,但全部錢都唔係繼承。」並強調:「除咗叫白手興家,都冇咩其他形容詞可以用,我係喺呢個界別之內,但我係一個特例,因為我創立化妝品牌前,已經有個地盤同埋好多粉絲。我15歲後已經冇問父母攞錢。我係100%用自己嘅錢去開始間公司,銀行戶口冇一蚊係繼承返嚟嘅,而我好為呢樣嘢自豪。」

ig出個post傳袋千萬

Kylie於2014年以擔任模特兒的收入,創立自家化妝品牌,外判廠家生產,並借助真人騷建立的人氣,在社交網作零成本宣傳。當時首批1萬5千套唇膏,在開賣1分鐘後售罄。由於Kylie人氣爆燈,她於Instagram出post宣傳賣廣告,一個post的收費據稱約為936萬港元。錢搵錢,她將化妝品牌搞得有聲有色,去年11月以46.8億港元售出51%股權給化妝品牌巨人Coty Inc.,自己保留餘下的49%,但身家依然豐厚。有指全球只有2,095人擁有10億美元以上身家,其中只有10人是30歲以下,當中更只有包括Kylie等3人是白手興家。




鍾意就快D Share啦!