掃呢頁CODE去手機

2020年4月20日 星期一

溫碧霞:24吋蛇腰!溫碧霞靠瑜伽七式操Fit #溫碧霞

唔怪得咁Fit啦!藝人溫碧霞(Irene)向來身形標準,不時晒水着的她,毫不吝嗇大晒其24吋蛇腰,即使近日新冠肺炎疫情,Irene也盡責響應政府限聚令 ...




唔怪得咁Fit藝人溫碧霞(Irene)向來身形標準,不時晒水着的她,毫不吝嗇大晒其24吋蛇腰,即使近日新冠肺炎疫情,Irene也盡責響應政府限聚令 ...




唔怪得咁Fit


藝人溫碧霞(Irene)向來身形標準,不時晒水着的她,毫不吝嗇大晒其24吋蛇腰,即使近日新冠肺炎疫情,Irene也盡責響應政府限聚令,取消所有大型工作及聚會,平日勤力留家做運動,除了每天於家中加倍操練兩小時瑜伽、踩單車及跳繩,日前更趁周未,一家三口出動遊船河出海游泳及曬太陽,實行以健康運動來增強抵抗力對抗疫情。


對於保持勻稱身形,Irene自言花了不少努力及汗水,並公開苦練纖腰的7個瑜伽招式:「之前去巴黎不停咁食,肥咗3磅返港變到105磅,條腰即刻粗咗1吋,最近好勤力做運動才去番102磅,Keep番24吋腰,其實我唔係天生瘦,都好易肥,全靠每日好努力做瑜伽、踩單車同跳繩,又唔會飲甜嘢,反而飲好多熱檸檬水,其實只要有恒心,每日瞓少一個鐘用來做運動,大家都可以有24吋腰。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!