掃呢頁CODE去手機

2020年4月14日 星期二

馮盈盈:畀鄭衍峰攻陷!馮盈盈60萬靚車貼仔任揸 #馮盈盈

關係密切!現年25歲的馮盈盈去年12月自爆與醫生男友分手,結束4年情。但原來甩拖的盈盈不愁寂寞,未幾已火速撻着28歲大隻主播鄭衍峰,去年除夕被發現雙雙 ...




關係密切!


現年25歲的馮盈盈去年12月自爆與醫生男友分手,結束4年情。但原來甩拖的盈盈不愁寂寞,未幾已火速撻着28歲大隻主播鄭衍峰,去年除夕被發現雙雙現身超市購物,有指二人拍拖至今3個月。而男方已攻陷盈盈芳心,連落地不久的60萬靚車都任男友揸!其實盈盈貼仔有前科,去年初盈盈自爆與醫生男友展開同居生活,她稱有份付「愛巢」首期,但樓契卻沒她名字,今次又借靚車給鄭衍峰任揸,認真大方!


日前下午約三時,盈盈驅車返回電視城開工,但未有將座駕停在電視城的停車場,反而泊不遠處的路邊,原來是為免戀情太過張揚,未幾就見鄭衍峰前來取車,左顧右盼一番後急急開車離開。問到盈盈此事,她說:「其實啲朋友揸我架車好正常,好多人都揸過我架車,有時做緊嘢或者架車冇電,就會麻煩同事幫我喇。」而鄭衍峰則說:「佢成日都會叫同事或朋友開佢架車,因為佢嗰架係電車,有時佢忙都會幫佢充電。」


對於拍檔有新戀情,陸浩明笑言:「係咩?恭喜恭喜,講笑啫!其實鄭衍峰之前同我哋去加拿大拍節目時熟咗,我哋喺公司撞到都成日一齊食飯,佢好幫得手,所以《後生仔》好多時都會搵佢做嘉賓。大家單身,了解多啲都好,係咪『出pool』(拍拖)就唔知喇。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!