掃呢頁CODE去手機

2020年4月22日 星期三

楊怡:楊怡誕B女!楊卓娜升呢做姨媽讚似羅仲謙 #楊卓娜 #楊怡 #羅仲謙

楊卓娜透露B女似爸爸!楊怡、羅仲謙心肝寶貝女兒終於出世,楊怡家姐楊卓娜榮升姨媽當然相當Happy,她還笑言外甥女激似羅仲謙,眼仔睩睩一定超級可愛!楊媽 ...




楊卓娜透露B女似爸爸!


楊怡、羅仲謙心肝寶貝女兒終於出世,楊怡家姐楊卓娜榮升姨媽當然相當Happy,她還笑言外甥女激似羅仲謙,眼仔睩睩一定超級可愛!楊媽媽正悉心照顧女兒坐月,一切都相當順利。楊卓娜透露會封大利是給妹妹,亦會打金器送給外甥女。至於會否買了很多靚衫畀楊怡囡囡?她笑言:「謙謙家姐送咗好多靚衫仔畀阿怡,等BB大啲唔夠我先再送。」


與楊怡在無綫劇集合作無間的馬國明受訪表示:「未睇到BB女嘅相,但無論係似Daddy定媽咪都一定係靚女。我同阿怡以前一齊拍戲有一個group,我都已經恭喜咗佢,最緊要係母女平安,送咩禮物等大家再研究。」


身為契哥馬浚偉亦十分高興,他謂:「好開心,做舅父,之前(鍾)嘉欣生咗兩個,依家阿怡生咗,非常戥佢高興,希望佢一家平安,小朋友健健康康!」馬浚偉指因為疫情關係,現階段絕對不會去探楊怡及BB:「一定唔會去探住,亦奉勸大家唔好去探住,送上遙遠的祝福先,等疫情過後再約食飯。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!