掃呢頁CODE去手機

2020年4月26日 星期日

羅志祥:間接承認同小豬偷食!愷樂跪低向周揚青道歉 #周揚青 #小豬 #羅志祥

愷樂終於跪低。周揚青劏「豬」行動不斷升級,對舊愛羅志祥咬住唔放,直指小豬同旗下藝人有不正當關係,而小豬旗下女藝人只得一個就係「蝴蝶姐姐」愷樂,網民都話 ...




愷樂終於跪低。


周揚青劏「豬」行動不斷升級,對舊愛羅志祥咬住唔放,直指小豬同旗下藝人有不正當關係,而小豬旗下女藝人只得一個就係「蝴蝶姐姐」愷樂,網民都話呢位「小三」女藝人都非愷樂莫屬,周揚青仲點名叫愷樂驗性病,真係滿地花生!事件爆出之後一直潛水嘅愷樂終於喺社交發文道歉!


畀網民鬧爆嘅愷樂喺IG貼出全黑相片向周揚青正式道歉:「在這裏我要誠心向周揚青小姐說聲對不起,還有所有愛我的人說聲說不起~」愷樂更Hashtag埋周揚青,間接承認同小豬有不正當關係嘅指控!


唔少網民喺愷樂呢個Post都留言,話佢最後用一個波浪形嘅符號好有問題,指佢出晒事都仲喺度扮可愛,呢種道歉不如唔好出,更有人直話:「一句對不起也挽回不了人家九年的青春」、「當你面對周小姐的時候,你心都不虛嗎?」、「可以正大光明跟豬在一起啊,恭喜你」,普遍網民都係唔接受愷樂嘅道歉喎,睇嚟「蝴蝶姐姐」咁多年嚟嘅清純形象徹底毀滅,想喺娛樂圈繼續工作的話都好有難度。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!