掃呢頁CODE去手機

2020年4月13日 星期一

楊秀惠:楊秀惠嗌一齊晒泳照 翠如唔肯找數 #楊秀惠 #黃翠如

係翠如先叫楊秀惠晒泳照。藝人楊秀惠現時身在馬來西亞未能返港,佢喺社交網上載一張着住紅色吊帶泳衣嘅舊照,並大爆原來係好友黃翠如叫佢派福利:「親愛的翠如B ...




係翠如先叫楊秀惠晒泳照。


藝人楊秀惠現時身在馬來西亞未能返港,佢喺社交網上載一張着住紅色吊帶泳衣嘅舊照,並大爆原來係好友黃翠如叫佢派福利:「親愛的翠如BB知道我現在在Malaysia,無法回HK出席宣傳活動,特地Send訊息畀關心我,及表示一定會支持劇集《十八年後的終極告白》, 好感動啊。同時她表示太久沒見到我,問我是否可以Post張泳衣照給她看,本人表示私底下不是性感路線的,一件頭泳衣外加短褲可以接受嗎?」


佢又隔空叫翠如甫出泳衣照,不過向來密實嘅翠如未有照做,只甫出一張同樣以紅色套裝上陣嘅旅行舊照,雖然似乎唔多夠誠意,但楊秀惠一樣收貨即刻讚好。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!