掃呢頁CODE去手機

2020年4月28日 星期二

黎振燁:爆無綫現世紀姣精!陳婉婷撐黎振燁唔係負心漢 #無綫 #陳婉婷 #黎振燁

陳婉婷撐黎振燁唔係負心漢。朱智賢(Ashley)昨被爆背着男友謝東閔與有婦之夫黎振燁在車廂內幽會食蛋糕,事件曝光後,即引來網友熱論,不過,跟他們合作過 ...




陳婉婷撐黎振燁唔係負心漢。


朱智賢(Ashley)昨被爆背着男友謝東閔與有婦之夫黎振燁在車廂內幽會食蛋糕,事件曝光後,即引來網友熱論,不過,跟他們合作過的藝人則選擇封嘴,而曾跟黎振燁合作過劇集《丫鬟大聯盟》的陳婉婷(Hebe),卻在此時出手力撐舊拍檔黎振燁絕不會是負心漢!


姣精請食糖不為所動


Hebe指跟黎振燁合作期間,男方經常提起自己太太,亦試過有女藝人主動示好,他都不為所動:「雖然我哋淨係合作咗個幾月,但係拍攝時間都好長,成日對住,所以我睇到佢平時係點對人,絕對相信佢唔會對唔住太太。試過有一次,有個平時喺人面前扮晒純情,但其實成日周圍姣人嘅女仔請佢食糖,佢即刻送畀第二個男仔。(個女仔係邊個?)邊個我就唔講啦,我唔係想抹黑任何人,我淨係想講一個例子等人哋知道,其實黎生無乜機心嘅。」


Hebe指自己不認識黎振燁太太,但知道對方BB就出世,希望今次事件對他們沒影響:「以我所知佢哋好難先至有呢個BB,佢哋經歷咗好多嘢,希望唔好再有任何報道刺激到佢」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!