掃呢頁CODE去手機

2020年4月11日 星期六

葉玉卿:卿卿古堡闢「糧倉」放防疫物資 #卿卿 #葉玉卿

卿卿同胡兆明家住古堡!美國疫情仍未大爆發時,葉玉卿已早着先機買定抗疫物資,胡兆明更捐出五萬個口罩,她說:「我哋有位警長朋友都確診咗,我哋都送食物畀佢啲 ...




卿卿同胡兆明家住古堡!


美國疫情仍未大爆發時,葉玉卿已早着先機買定抗疫物資,胡兆明更捐出五萬個口罩,她說:「我哋有位警長朋友都確診咗,我哋都送食物畀佢啲小朋友。兩個月前已經逐間店去搵口罩,當時哥倫比亞疫情唔嚴重,都有喺當地買,為咗快仲用埋速遞,始終唔知疫情維持幾耐!不過我不嬲買嘢都買得多,好似手套、口罩同紙巾咁,淨係手套都幾百盒!」還在古堡大宅中另闢「糧倉」,存放所有防疫物資,她說:「平時朋友笑我買乜都幾箱咁買,供佛嘅油都買咗幾十卡侖,話我打仗都唔使驚。」


卿卿的古堡式莊園位於紐約長島,大宅佔地過萬呎,設有室外及室內泳池、高爾夫球場及私人影院等,難怪有地方可以做「糧倉」。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!