掃呢頁CODE去手機

2020年4月7日 星期二

李施嬅:李施嬅「出冊」狂操海俊傑 大晒旋風腿 #李施嬅 #李詩韻 #海俊傑

終於放監喇!藝人李施嬅上月由加拿大拍劇返港,經過14日強制家居隔離後,正式「出關」繼續工作。由於明日要與海俊傑首度同台合唱歌曲《二次緣》,兩人到淺水灣 ...




終於放監喇!


藝人李施嬅上月由加拿大拍劇返港,經過14日強制家居隔離後,正式「出關」繼續工作。由於明日要與海俊傑首度同台合唱歌曲《二次緣》,兩人到淺水灣做運動練歌。唱家班海俊傑分享跳繩、運用丹田氣練歌心得,兩人邊跳邊合唱,甚有默契。而施嬅則教他瑜伽拉筋動作,不過卻考起「硬骨頭」海俊傑,他險些失平衡,相當搞笑。之後二人進行拳擊、踼靶練習,拍攝加拿大劇《血與水》孭飛飾演「女殺手」的施嬅更大晒旋風腿,身手了得。


隔離期間感覺到愛


坐完「疫監」的施嬅坦言過了兩個星期「自閉」生活,出街見到人心情竟然有點緊張,需要時間適應,她說:「如果唔係工作,都應該留喺屋企,但係喺屋企最多行得嗰十幾步,所以想出嚟吸啖新鮮空氣,本來諗住跑步做吓帶氧運動,可惜落雨。」她又指在家居隔離不覺得辛苦,更趁機打坐洗滌心靈,她說:「感覺到朋友嘅溫暖,佢哋幫我買食物、物資,雖然隔住度門見唔到面,但都感受到愛。自己都喺屋企做運動、睇書、彈琴、打坐,呢兩星期畀個腦停一停。 」


海俊傑笑言原本打算陪施嬅由淺水灣跑步到北角練氣,因兩人將推出國語版合唱歌,無奈天雨作罷,他笑說:「呢14日我又唔係好擔心佢,因為佢好正面,可以繼續隔離多58日,哈哈。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!