掃呢頁CODE去手機

2020年4月11日 星期六

肥媽:做埋人工呼吸!肥媽成功救醒初生狗仔 #肥媽

肥媽愛犬SaSa生咗11隻狗仔。藝人肥媽家有喜事,愛犬SaSa生咗11隻狗仔,不過過程相當驚險。話說當SaSa生完第十隻後,肥媽都話估計唔到佢會生咁多 ...




肥媽愛犬SaSa生咗11隻狗仔。


藝人肥媽家有喜事,愛犬SaSa生咗11隻狗仔,不過過程相當驚險。話說當SaSa生完第十隻後,肥媽都話估計唔到佢會生咁多,連屋企毛巾都用盡,但肥媽發現原來SaSa仲未生完。結果等候期間,終於生埋第十一隻出嚟,不過生後發現狗仔冇呼吸、冇乜生命迹象,嚇得肥媽立即抱咗狗仔上身,幫狗仔做心外壓,肥媽全程表現得相緊張同心急,不停話:「醒啦,太耐嘞,快啲醒啦,乖啦。」期間更忍不住流淚,雖然按咗好耐但都未有反應,肥媽未有放棄不停壓。


過咗一段時間都未見有氣色,最後肥媽直接用口同狗仔做人工呼吸,肥媽表現得心急如焚再爆喊,,期間SaSa行近肥媽想睇吓個女,肥媽就好緊張咁話:「我救緊你個女呀。」整個過程相當緊張,好在皇天不負有心人,狗仔終於甦醒過嚟,肥媽見狗仔身體虛弱,即刻放入自己衫內取暖。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!