掃呢頁CODE去手機

2020年4月4日 星期六

拖嫩口女同事行沙灘 戴志偉疑背妻偷食斷正 #戴志偉 #曾志偉

今年就60歲嘅戴志偉,忽然陷婚外情風波。藝人戴志偉被傳背妻偷食,已轉行做保險嘅佢被拍得與嫩口女同事十指緊扣浪漫行淺水灣,一入黑就「各走各路」,戴志偉自 ...




今年就60歲嘅戴志偉,忽然陷婚外情風波。


藝人戴志偉被傳背妻偷食,已轉行做保險嘅佢被拍得與嫩口女同事十指緊扣浪漫行淺水灣,一入黑就「各走各路」,戴志偉自行回家「交人」,即被傳偷嗒2016年入職的年輕女同事Candy!


據消息指二人在同一公司工作,約會頻密,為避開同事耳目,會前後腳出動開餐,食飯地點更特意挑選離公司一段距離嘅食肆。被爆後,戴志偉拒絕回應疑偷食一事,而Candy即把IG變為私人帳戶。


今年7月將踏入60歲嘅戴志偉,2011年拍完無綫劇集《天與地》後,就轉做保險,後成為分區高級經理,其兩名兒子已大學畢業並開始工作。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!